Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Werken jullie op afspraak?

Ja, kapsalon Nasri werkt zowel met als zonder afspraak. Tijdens de openingstijden ben je ongeacht wat je keuze is altijd welkom

Wat is het verschil tussen met en zonder afspraak?

Met een afspraak: gegarandeerd plek, geen wachttijd.

Zonder afspraak: Zoals je altijd gewend was, met soms een wachttijd.

Waarom is knippen op afspraak duurder?

Bij een afspraak reserveren we tijd speciaal voor jou, zonder wachttijd. Je bent meteen aan de beurt. Dat extra stukje service is verwerkt in de prijs.

Moet ik voortaan altijd een afspraak maken?

Nee hoor! Je bent ook zonder afspraak nog van harte welkom.

Hoe maak ik een afspraak?

Heel eenvoudig via de website. Klik op “afspraak maken”

en kies een moment wanneer het jou uit komt.

Kan ik ook via WhatsApp of telefoon een afspraak maken?

Nee, dat is niet mogelijk. Om het overzicht te bewaren en juist jou in de gelegenheid te stellen om op ieder moment een afspraak te kunnen inplannen kan dit alleen via de website. Zo zie je direct welke tijden nog beschikbaar zijn.

Wat als ik te laat kom voor mijn afspraak?

Laat het even weten door ons te bellen als je vertraagd bent. Bij meer dan 10 minuten vertraging kunnen we de afspraak helaas niet altijd garanderen.

Kan ik mijn afspraak annuleren of verplaatsen?

Ja, dat kan tot 24 uur van te voren via de website. Je kunt dit helaas niet telefonisch of per WhatsApp doorgeven.

Is de kwaliteit hetzelfde met of zonder afspraak?

Absoluut! Je krijgt altijd een professionele behandeling met of zonder afspraak. Een afspraak biedt méér rust omdat je weet wanneer je geholpen zal worden.

Kan ik een cadeaubon aanschaffen?

Helaas werkt kapsalon Nasri niet met cadeaubonnen. Je kunt wel altijd naar een passende mogelijkheid informeren, we denken graag met je mee! om zo toch een leuk cadeau te geven.

Hebben jullie studenten korting?

Helaas hebben wij geen speciale studenten kortingen.

Kan ik de prijzen van de behandelingen ook online vinden?

De prijzen kun je vinden op de behandelingen pagina. Mocht je specifieke wensen hebben, loop gerust langs wij geven dan graag advies naar de mogelijkheden.

Met welk merk verven jullie de haren?

Wij zijn trotse ambassadeur van het merk “Wella professionals”. Een zeer toonaangevend product.

Wat is The Gentlemen in?

The Gentlemen is een nieuwe dienst die sinds eind december 2022 wordt aangeboden voor de man.

Denk hierbij aan een optimale relax tijd voor u zelf, uw gezicht wordt gereinigd, gescrubd en voorzien van een masker.

De vapozone zorgt voor een weldaad van ontspanning, met als afsluiting een heerlijk relax gezicht crème.

De behandeling duurt ongeveer 25 minuten.

 

——————————————————————————————-

Doordat er veel vraag naar onze behandeling door vrouwen waren is The Gentlemen ook bij vrouwen mogelijk.

Al onze producten kunnen zowel voor de man als voor de vrouw worden gebruikt en zijn met zorg geselecteerd.

Kan ik als vrouw elke dag langs komen?

Onze dames kapper is niet alle dagen aanwezig. Mocht u als vrouw zijnde geknipt  willen worden is het raadzaam om ons een WhatsApp bericht te sturen en/of te bellen zo weet u zeker dat u geholpen zal worden. U kunt ook online een afspraak maken.

Knippen jullie ook kinderen?

Bij kapsalon Nasri worden er ook kinderen geknipt. Kinderen zijn al vanaf jonge leeftijd welkom. Wij knippen zowel jongens als meisjes.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn geknipte kapsel?

Kapsalon Nasri lost graag jou klacht op. Kom vooral langs, per telefoon/e-mail is een beoordeling eigenlijk onmogelijk, schaam je hier vooral niet voor. Wij zoeken dan samen met jou naar een passende oplossing.

Corona virus

Op dit moment zijn er geen geldende richtlijnen vanuit het RIVM voor de kappers branche opgelegd. Wij werken zoals u voor corona van ons gewend was.

error: Copyright